Jade & Edouard - Etienne Marcel - Paris

Image hébergée par Casimages.com : votre hébergeur d images simple et gratuit

Jade 20

I am a Stylism Student (ISA)

Jacket & Pants: ZARA
Boots: Guerrisol (10€)
Bag: Guerrisol (2€) (Wiiiiiiii !!)
I love to buy clothes. But I just take 5 minutes to put them on.
My look is a just-waked-up look. (It's 6:40 PM Jade !)
J'adore acheter des fringues et m'habiller en 5 minutes.
Mon look est du genre, je viens de me lever ... (Il est 16h40 Jade !)
Last Music: The Dirty Projectors
Love Edouard. I hate Edouard.



Edouard 22

I am a student in Economy

Jeans: APC
Jacket: H&M
Scarf: Jade's
Last book : "Histoire de la pensée économique"
Fashion means nothing for me. My look is a No-Look.
La Mode ne veut rien dire pour moi. Je n'ai pas de look.
I hate Jade's Pink Pants. I love Jade.

Image hébergée par Casimages.com : votre hébergeur d images simple et gratuit

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.