Khadija 22 & Alexandre 21 Journalism students / Paris



©Photos Fred the Mole

Khadija:
My coat is a ZARA. My bag is a SINEQUANONE.
My pants are from BERSHKA. My shoes are from MINELLI.
For me Fashion is to have fun.
Today, my look is girlie ..
Mon manteau est un ZARA. Mon sac un SINEQUANONE.
Mon pantalon est un BERSHKA. Mes chaussures sont des MINELLI.
Pour moi, la mode c'est un amusement.
Aujourd'hui, mon look est girlie.

























Alexandre:
My coat is from C&A. My shoes are from LEVIS.
My sweater is a CELIO.
For me fashion is a pleasure.
Today, my look is simple.
Mon manteau est un C&A. Mes chaussures sont des LEVIS.
Mon pull est un CELIO.
Pour moi la mod, c'est un plaisir.
Mon look est simple.

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.