Clémentine 20 - Drawing Gothic Girl / Paris



©Photos Fred the Mole

I met Clementine (20) in Les Halles. She was drawing a Garbage can ...
She is Student in "Olivier de Serres" Art School of Paris.
"I buy my gothic clothes in Les Halles shops like YELLOW STONE, DARKLAND, LE GROUFT ...
I have a Gothic Style. For me Fashion is to be different.






J'ai rencontré Clémentine (20) aux Halles. Elle dessinait une poubelle.
Elle est étudiante à l'Ecole "Olivier de Serres" de Paris.
" j'achète mes vêtements dans les magasins des Halles comme YELLOW STONE, DARKLAND, LE GROUFT ...
Mon style est Gothique. Pour moi, la mode c'est être différente.



Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.